onsdag 17 december 2008

Idiot brevbärare...

I går så bad jag min bror att express skicka lite nya färger från Game Maniacs i Katrineholm och så kom det magiskt hem till mig i morse.

Men så klart så går det inte felfritt, den pucklade brevbäraren var övertygad om att brevet skulle in genom brevinkastet, så det resulterade i att brevet fastnade typ inne i brevinkastet så jag blev tvungen att pressa bort färgerna med en pinne, såå kass morgon.

Men nu så har jag vart och hämtat ut warhammer jätten i alla fall så nu är det dags att börja rensa den och fixa och dona.

Jag var ute i smedby i går och hämtade eldar tanken i går så den ska pysslas lite med, hoppas det blir varmare i morrn så jag kan spraya den jag vill inte riskera att det blir ett dåligt grundlager pga av kylan.

1 kommentar:

  1. Hahaha! Hur fan tänkte han att det skulle gå till? Vissa människor borde aldrig bli mer än sopare på McDonalds.

    SvaraRadera