tisdag 2 juni 2009

Lungt i studion

Det är lite stiltje mellan commisssion arbetena just nu men jag väntar på ett rätt stort warmachine jobb, en komplettering till en chaos arme, och en massa orks. Så snart så kommer det bli fart i studion igen men jag hämtar andan en stund.

Föresten jag ska sälja av min chaos arme så om det är nån som är sugen att öka på sin existerande arme med nått eller bara skaffa nya modeller så är det bara att skrika till, jag har en tok konverterad defiler och 4 FW dreads och lite smått och gott, jag tror det ska finnas en grupp bild på min arme från Calcon slaget i år någon stans på sidan.

Annars så är jag i start klossarna att bygga upp en Adeptus Arbite Temad Cadian arme tillsammans med min bror.

Jag hittade en sneek peek på en nya leman russ tanken det verkar som att Gw modelerat ett plattare torn annars så verkar allt vara mycket likt den gamma, lite av en besvikelse då jag trodde dom skulle göra om den lite mer i alla fall.

1 kommentar:

  1. Ser fram emot att se den där Warmachine armén, hade varit väldigt intressant att få se på nära håll. Kanske får man något tips själv också :)

    //John

    SvaraRadera