lördag 12 september 2009

Spel dag med Calcon

I dag har jag spenderat dagen tillsammans med folket från Calcon och fått äran att spela lite sjysta bräd och figurspel, jag har spelat DOOM the bordgame vilket var riktigt svårt och grymt kul faktiskt. Det är nästan så att jag måste skaffa en kopia. Ett annat spel som spelades flitigt var det nya Spacehulk vilket verkar riktigt lovade, jag testspelade det inte men alla som spelade det hade riktigt skoj.

Men det spelet som verkligen fångade mitt intressen var Ambush Ally som är ett snabbt och ganska enkelt spel där man spelar amerikanska insats styrkor i afganistan mm. Ett klart måste för er att testspela om ni får chansen

2 kommentarer:

  1. nops tyvärr glömde såklart min kamera, om det blir regn i morrn så drar jag in till Calcon och ser om det är nån som vill spela nått skoj och så kan jag ta med kameran

    SvaraRadera