tisdag 30 augusti 2011

Armies on parade WIP4 Treekin

Jag har bestämt mig för att sänka mina krav när det gäller Armies on Parade, jag resonerar som så att det är bättra att jag får projektet inlämnad i sämre standard än jag tänkt än att jag faller på mållinjen. TT+ är den standard jag siktar på när det gäller modellerna. Jag håller på och lägger sista handen på tre stycken Treekins och så här ser en av dem ut just nu. Det skall göras lite småsaker innan den är helt klar, så den får funka som en sista WIP.

2 kommentarer:

  1. Oooh, ser bra ut. Gillar den dunkla tonen istället för hippie wood elves!

    Ska du ha med alver också?

    SvaraRadera
  2. Tack ska du ha Ragnar! Tanken var att göra dem lite mörkare då jag ser dem som naturkrafter, varken onda eller goda.
    Nej, jag kommer inte att ha alver med utan det blir bara olika varianter av träd, eventuellt en örn också men det är bara i mån av tid.

    SvaraRadera