måndag 5 september 2011

DEATHRIPPERS

I fredags så var jag ute och kolla på lite olika forum, och såg en kompis bomba på med saker som han sitter och jobbar med. Så jag fick lite ångest av att se alla snygga saker han får ut. Så att motivera mig själv att göra klart två stora projekt jag sitter med så blev det att måla klart mina deathrippers. Dom var halv vägs klara så det var perfekt för en fredag att sitta med.



jag fick även chansen att jobba lite mer på mina rost skills som inte är så bäst än, men det börja komma sakta men säkert. Inom kort kommer det massa bilder på ogers och Dark Eldars.

muffin

3 kommentarer:

  1. Snyggt. Ser ut som riktig rost för mig.

    SvaraRadera
  2. sjysst med rost, men du bör nog se till att det gröna blir mer lysande samt att clena upp det svarta på basen ;-P

    SvaraRadera
  3. man tackar så mycket ^^ det var jag som var lite ivrig att få ut dom martin. men jag kommer att måla basen svart och fixa till arcsen med.

    SvaraRadera