söndag 6 maj 2012

Då var man på plats.

Hej hej folket,

Efter att ha flytta från sthlm till dalarna har det inte varit mycket målande för min del, måna saker som är efter nu men det ska inte vara någora problem att ta igen det. Det har varit ett par tunga veckor för mig med att köra fram och till baka för att hämta saker och fixa lägenhet med lägenheten i sthlm. men nu till slut är allt klart alla vänder har varit och hälsa på valbor är klar. och min målar hörna har börja ta sig nu den är inte klar men det jag har funkar tills vidare. kommer att fixa till den mycket mer sen till juni eller juli när jag inte har några fler jobb. 

vad står på målar bordet och som ska vara klart nu i maj.
* IG arme mycket gubbar och 3 tanks
*Meliflux - Samus och crew
*  två heros alver till fantasy
----------------
Privata saker - får måla på det när jag har tid 
* dark reapers till the fang (målar tävling i sthlm) 
* Veteran SM till the fang

Så man kan säga att jag har att göra dom närmaste veckorna, det är ganska skönt att frungan kommer att dra till sthlm nu med för att fixa med skolan. då har jag tre dagar jag kan vara för mig själv vilket betyder hög musik och måla med airbrushen hur länge jag vill. bilder på saker kommer sen till veckan har inte tagit något än. så det är bara att ladda för en liten rund vandring i mitt hem.

peace muffin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar