måndag 18 juni 2012

Ig o tau

ello,

här jobbar man på som bara den, nu kan jag börja se lite ljus på andra sidan. sitter och jobbar med en väldigt stor IG arme och den har tagit lite längre tid än räknat från första början. Jag har fåt måla all hud för hand och det har tagit ett par lager innan det såg bra ut. men nu har man iaf börja få det att se ut some en arme vilket är ganska coolt



sen så har jag börja jobba med min tau arme som ska speed paintas till juli så det är inte så många veckor kvar till att den ska vara klar, jag har bara tid att jobba med den på kvällar och söndagar då jag har min lediga dag. det har varit ganska roligt att jobba med den här armen det blev inte det första färg schemat jag hade valt. detta är ett väldigt gammlat som jag hade tänkt mig väldigt mycket tron över det hehe.









men detta och lite andra saker har jag jobbat på den senaste tiden, vill ni veta lite mer saker så kan ni läsa det på min blogg


peace muffin ^^

1 kommentar: