måndag 13 februari 2012

Chaplin - klar

Hej hej,

Söndagar är min dag då jag tar mig tiden att sitta medegna saker hella dagen lång. Jag måste få lite ledigt jag med någon gång, att sitta och måla 6 dagar i veckan till andra är roligt. men man måste få lite av sina egna saker klara med någon gång.

Jag har mekat med den här ett tag, börja grunda den sen fick den stå i ett hörn ganska länge. Målet med den här chaplin var att träna sig på svart. Jag var lite feg med det gråa och kommer att köra på lite mer nästa gång men den blev helt ok tycker jag. Detta är min vanliga TT standard som jag målar så inget konstigt där, jag prova även att måla halv transparant på huvet. grunda med dev ston sen så måla jag på med dev ston med vit tunt tunt. ville ha kvar lite av det gammla lagret under så att man kan se det, blev inte 100% men jag är på good väg att få bättre grep om tekniken.

nu ska jag måla klart lite necrons och warmachine, sen kommer det att bli massa IG,CSM och mel-flux.

enjoy muffin


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar