tisdag 20 januari 2009

Måndag natt eller ska det vara tisdag morgon?

Efter att ha spenderat helgen i Katrineholm så var det det i dag dags för att åter träda in i skolans värld och en helt ny kurs nämligen religion och vetenskaps teorier, riktigt skoj faktisk.

Jag fick in min rapport i tid föresten men såklart så behövde jag göra ändringar på den men det var hela klassen tvungna att göra så jag är klart nöjd.

Nu så sitter jag och Robban och målar förfullt i kväll så har vi pillat på min nyinköpta hormagaunt trupp jag ha planer på att vara klar med dem i morrn så kolla gärna. Annars så grundar jag ork squigothen vilket är ett extremt jobb i sig själv.

Jag har fixat lite bilder från Warmachine spelande på Gamemaniacs (det är Hoffen som spelar Cryx, och Jens som spelar dom rosa vet inte vad det laget heter), och sen har vi en bild på Robbans "bitz defiler" den börjar arta sig riktigt nice.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar