söndag 22 februari 2009

Pre Calcon

Efter att ha vart på ett lyckat konvent så sitter jag nu här hemma helt slut och försöker sammla kraft att göra något vettigt. Apocalyps striden blev riktigt lyckat och alla hadde trevligt, det var sjukt stort jag ska kolla över alla bilder och sen så ska dom publiceras.

Vi var med i gårdagens östran med plus att ungdoms divitionen har interjuvat och filmat oss så det borde finnas uppe på webben någon gång nu i veckan. Länk till artikeln http://www.ostran.se/nyheter/kalmar/allt_klart_foer_spelstart

2 kommentarer:

  1. Har varit i kontakt med Östran igen.
    Dom ville veta utgången av vårt slag.
    Så kommer komma en till artikel om slaget imorgon. =D

    Känner mig ganska så mättad på Apocalyps nu. Ska bli en fröjd att spela lite mindre slag och kanske även SoTR.

    SvaraRadera
  2. Jepp ska bli schysst synd att du drog så tidigt vi spelade sammanlagt 10 små matcher till sen, jag tog med dina kullar men jag kunde inte få med mig kapellet

    SvaraRadera