tisdag 3 februari 2009

Tisdag.

Jag tackar för era lyckoönskningar, jag kan knappt vänta tills den 11 juli då det är dags jag hoppas att bebisen blir sin pappa upp i dagen, men tills dess så lovar jag att jag kommer att bombardera er med intressanta målerier och andra galenskaper.

Jag håller som sagt på med min arme till Calcon men det går riktigt snigel sakta då jag avskyr att måla stora enheter, men framför allt så kämpar jag med att inte måla upp en modell i enheten till display kvalitet och sen bli tvungen att måla upp alla i den standarden. Ahh!! blir galen på det, plus att jag kan inte få till min vindicator jag har målat om den 5 ggr nu den kommer tillslut att vara en rund boll av färg.

Men för att inte bli galen på mina modeller så letade jag lite i studion och hittade lite necromunda modeller så det resulterade att jag pillade lite på en liten söt flicka så ni kan få se en liten wip

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar