söndag 28 februari 2010

Pre Calcon

Då var Calcon slut för detta år och arrangemanget var över all förväntan och samtliga deltagare hade en positiv upplevelse av händelsen, jag väntar på bilder som ska mailas över till mig och när dessa kommer så kommer det upp några bilder.

Vi kommer att arbeta mot att spela Infinity i lokalen här i Kalmar den 13-14 mars då det fanns stort intressen här i stan.

Jag vill tipsa om Calcons egna blogg när olika evenemang läggs upp med jämna mellanrum http://blogg.calcon.se/

4 kommentarer:

  1. Hej jag undrar om du säljer några PanOceania Starter Pack (6) BOX för samma pris som det var på calcon, med en liten rabatt?
    min mail är simon.soderstrom@mail.kalmar.se

    SvaraRadera
  2. Hej Martin!
    Calle här.

    Ville bara tacka för ett trevligt arrangemang på Calcon.

    Hälsa Klas så syns vi den 13-14/3.

    I övrigt så har jag lite funderingar kring en 150pts lista med Combined Army men det kan vi ta när vi ses.

    Ha det gott!
    //Carl-Magnus Hansson

    SvaraRadera
  3. Hej Simon!

    Martin säljer vanligtsvis inte Infinity själv, utan de kommer från GameManiacs butik I Katrineholm.

    här : http://www.gamemaniacs.se/ hittar du vårt sortiment.

    mvh

    Hoffen

    SvaraRadera
  4. Inväntar resultatet från målartävlingen medstor spänning

    SvaraRadera