onsdag 1 juli 2009

Utlovade fotografier på Warmachine modeller

Är detta tillräckligt ww1 Jens eller ska det göras mer??



Denna modell är fortfarande för ljus men jag ska mörka ner den och sen börja fixa med fanan.

NMM guldet är färdigt och denna modell är mer intressant att måla än jag först hadde trott det ska bli ett nöje att måla klart denna.


Föresten en sista notis är att jag ska sälja tyranid armen som jag började med för X antal månader för den består av
3 Tyranids Warriors (HQ)
2 Carniflexar (Heavy Support)
3 Lictors (Elite)
2 Zoantropes (Heavy Support)
1 Brood lord (Hq)
8 Genestealers (Elite)
32 Hormagaunts (Troops)
32 Termagaunts (Troops)
28 SpinerGaunts (Troops)
6 Ripperswarms (Troops)

Denna styrka är väldigt allsidig och rolig att spela med och inte så ûber som många tror tyranids är, (Jörgen i Katrineholm har redan anmält intresse så han har första tjing men backar han ur så medeler jag det och isåfall är det först till kvarn).

Priset för denna arme är ynka 3300:- (vilket endast är inköpspriset av modellerna från GM)

Tyvärr har jag inga bilder för tillfället då alla modeller inte är färdig målade men såfort nån säger att han ska ha den så kommer allt att målas upp. (det som är ofärdigt är 28 spinefist gaunts och 3 tyranid warriors)

5 kommentarer:

  1. Jag är mer än nöjd, och de är asfräna!
    /Jens

    SvaraRadera
  2. Underbart att du gillar dem, de sissta borde vara klara tills den 11 eller så. Föresten Tyranid armen är såld.

    SvaraRadera
  3. De känns riktigt unika, har aldrig sett något liknande själv iaf. Vet inte om det är ljuset när du fotade men de vita svanarna står ut lite. Kanske lite dovare/skitigare? Mycket mycket coolt målade, Jens kommer få kompanistryk om han inte visar upp dem i butiken innan jag åker:)

    SvaraRadera
  4. tackar du har rätt i det du nämner med det vita/beiga det måste smutsas ner mer

    SvaraRadera
  5. Jag spelar gärna en match med herr Flekkzo mot de elaka Khador innan du åker.
    /Jens

    SvaraRadera