tisdag 4 augusti 2009

Kvälls överaskning...

Nu har jag under kvällen kämpat för att få lite färg på 10st imperial guard storm troopers så att jag skulle göra ett extra inlägg innan klockan slår tolv men när modellerna väl stod uppradade och redo att fottas så blickar display jäveln att det är dags att byta batterier.

Så tyvärr så blir det ingen imp bilder i kväll men i morrn eftermiddag/kväll så kommer dessa upp.

Nu är det åter igen tomt på comission hyllan, jag har försökt lova mig själv att inte ta några super stora jobb men vem kan neka ett skoj comission när det kommer liksom.

Jag tar väldigt gärna på mig att måla enstaka modeller vilket faktiskt är roligast då man kan fixa det lilla extra som är svårt att få till när man målar enheter.

2 kommentarer:

  1. Jag kan mycket väl ha lite fler modeller som behöver målas. Har en kasse infinity ligger hemma. Skulle dock behöva titta över lite regler innan jag skickar iväg dom.

    /Erik

    SvaraRadera
  2. aha låter super vi kan snackas vid mer via mailen agånde comisson jobbet.

    SvaraRadera