tisdag 27 oktober 2009

Calcon Game Week

I dag så har jag och claes spenderat dagen på calcons spelvecka, mycket trevligt massor med intressanta sammtal och såklart trevliga personer. Av någon anledning så får jag massor gjort när jag sitter där nere, om det beror på det goda sällskapet eller fakorn att man sitter i en sunkig källare jag vill misstänka att det är det förstnämda.

Jag fixade klart jeppes sissta modeller i dag nu är det bara lite lack och sådant som finns kvar att fixa, jag testade och fann att önskemålet om vita osl tatoos på varulvarna såg bara dåligt ut så dom fick svarta tribals istället. Och jag testade att fixa tatoos på små krokodilerna med men insåg kansa snabbt att det skulle bli fult och varför skulle en krokodil vilja tatuera fjäll?

Bilder kommer i morrn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar