torsdag 12 november 2009

Nya projekt

I dag så kom det ett stort paket på lådan och det innehöll Jens från Gamemaniacs nya arme till den kommande 40k kampanjen som börjar i januari. De börjar smått med 500p styrkor som senare växer till 1000p, iden är att många ska kunna vara med och börja spela. Hursomhelst så består denna speed freaks styrka av den sjukt snygga FW ork nobben och 3 nob bikers, 3 death koptas och en ork trukk med en custom crew (credits till Robban för alla små konverteringar) .

Det blev endast kort på dessa pga att dom andra är redan primade och extremt svåra att fotgrafer. Jag längtar tills jag kan börja sätta färg på dessa .




Sen som vanligt så gjorde jag lite inpuls shoppande och denna gång blev det brädspelet Ron & Bones, det var två saker som fick mig att köpa boxen, det ena var den sjukt snygga låda och den andra var att det handlar om pirater sjukt coolt.

4 kommentarer:

  1. Ork nob bikers. Låter som om det kommer bli riiiktigt hårda tag. Orks är riktigt coola. Ser fram emot att se bilder:)

    SvaraRadera
  2. Tjena Flekkzo, och grattis till jobbet :-)
    Vi saknar dig nere i källaren på Game Maniacs, hoppas du har det bra!
    Hälsningar Jens

    SvaraRadera
  3. Tjaa Flekkzo,Det är kul att de att komigt online igen jag har saknat att läsa sin blogg men det verkar vara en svacka inom bloggandet just nu.

    SvaraRadera
  4. Tjo alla. Hoppas det är full fart hemma i Sverige! Ser fram emot att få höra hur det gick med turnering. Orks är trots allt sjukt coola:)

    Bloggen har lidigt av först sjukdom och sen nytt jobb. Men jag jobbar på en liten squad nu. Önskar jag kunde få fatt i fem beaky hjälmar. Gillade inte dem först, men de passar riktigt väl på assault marinerna. De blir mera fågelliknande. Ska ta och deep strajka rackarna mitt in i smeten för lite extra kaos:)

    SvaraRadera