måndag 30 november 2009

Stressiga December

Nu är året snart klart och såklart ökar stressen från skolan, jag är avundsjuk på er som har jullov själv så kommer jag med all säkerhet att sitta och jobbar under hela julen och i mellan dagarna.

Men jag ska inte bara gnälla utan jag måste ju komma med lite roliga saker med, jag ska skicka iväg skeppen i kväll och sen så har jag börjat måla en massa på martins ogre kindgoms med, wips kommer senare på samtliga saker. Plus att jag fått dit allt rött på jens modeller så nu är det bara en massa smuts och damm kvar sen så kommer jag att börja måla huden på hans modeller. De är beräknade att bli klara tills den 14e december.

Jag har klarat av årets skörd av comissions nu och jag öpnar för nya jobb så skicka gärna ett mail, så att jag kan börja med att planera in nya jobb efter vecka 3.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar