onsdag 4 augusti 2010

Studio info Martin

På senaste tiden har det inte hänt så mycket här pga jobb mm. men jag ska försöka få igång uppdateringarna och såklart så ska jag snart visa upp nurgle styrkan jag jobbar på åt Muggen men alla modeller har inte anlänt än.

Jag kan erbjuda er lite infinity wips (modellerna är målade i olja därav den glansiga ytan men de ska matt lackas när de är färdiga.)





Annars så har Khetep börjat fixa med ett stort comission från Gamemaniacs katrineholm så uppdateringar kommer.

2 kommentarer:

  1. Ser riktigt snyggt ut. Är det stor skillnad att måla med olja än akryl? Samma teknik?

    /JoHAn

    SvaraRadera
  2. det är samma tekniker, men man har väldigt lång tid på sig att "blenda" färgerna men man får dock inte arbeta för fort då blir allt skit.

    Personligen så gillar jag att lägga de stora ytorna med olja så kan man arbeta med akryl på smådetaljer.

    SvaraRadera