lördag 9 oktober 2010

Besök på Gamemaniacs Katrineholm

Idag så spenderade jag några timmar på Gamemaniacs Katrineholm och lämnade Flames of War styrkan. Den såg mycket bra ut när man väl placerade ut armen på planen, och Jens blev mycket nöjd, alltid skönt med en nöjd kund.

Som vanligt så shoppade jag med mig en massa saker åt mina goda vänner i Kalmar, det blev en massa Fow till Oskar i Smedby, mer råttor till Antons horde med skadedjur ;-P, och en hög färger till Viktor.

Sen så "råkade" jag impuls handla en battle relique grupp till min Bretonia armè och den får bli min plus 1 denna månad. Och efter att ha sett Ogre kingdom bekämpat Dwarfs så är jag mer sugen än någonsin att spela warhammer. Så tisdag kväll så är jag ruskigt sugen att dra till lokalen och spela lite om det är någon som är på?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar