tisdag 3 maj 2011

Grey knights och Space Hulk

Här kommer några WIP- bilder på de projekt jag jobbar med för tillfället. Det är en squad med Grey Knight Purifiers som snart är klar,jag har deras vapen, ögon och lite annat smått och gott kvar, men de borde vara klara efter nästa sittning. Sedan är det några Terminators till samma GK armé som jag förhoppningsvis startar med nu under veckan. Sist men inte minst är det fösta bilden på fem Genstealers som kommer från en Space Hulk- låda som jag ska måla upp.

Det är mycket som händer nu, och mer blir det... Förmodligen kommer jag att försöka få med ett bidrag till GWs The Fang som de kör i maj, jag har inte bestämt mig ännu för vad som skall vara med där, men troligen blir det en min Death from above (med några mindre förändringar) och kanske något mer.
Nu till det roliga, bilder!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar