lördag 2 juli 2011

Wood elf noble

För ett tag sedan köpte jag en Wood elf noble i Finecast, först nu har jag faktiskt fått lite färg på den. från början var tanken att den skulle vara klar till nästa lördag för att vara med i GWs Finecast- tävling, nu får vi se hur det blir med den saken då man inte kan styra över hur ens vanliga liv ter sig.
Jag har i alla fall nästan byggt färdigt basen och modellen samt bas har börjat få på sig lite färg. Nu är det bara att hålla tummarna för att jag skall hitta tiden till att slutföra det här i tid. Samtidigt så målar jag på Space hulk (det är snart bara sista tuchen kvar), Grey knights och ett sett från Mansion of madness (det kommer bilder på dem snart). Här är min Wood elf, jag ska försöka sätta upp fotasakerna idag och ta en bild där man faktiskt ser nått också...
Jag hittade en bild på en Space Hulk Librarian som målas som en del av en comission, klar om en dag eller så.


1 kommentar:

  1. Basen fungerar ruskigt bra ihop med alven. Ser ut att kunna bli kanon när den blir klar. Hoppas du inte hade en massa strul med finecast-kvalité som så många andra haft. Verkar vara ett trevligt material annars.

    SvaraRadera