fredag 12 augusti 2011

Grey knights army

Nu har det vart tyst från mig ett tag, men semester, familj och dylikt har vart min främsta prio (börjar ju jobba igen på måndag...)
Här kommer en gruppbild på en Grey knights armé, jag ska fixa några småsaker bara innan lackning. Exempelvis måla gubbarna på landraidern och jämna ut några färger, men i stort sett kommer den att se ut så här (om inte kunden har några önskemål). Det är en modell som saknas i bilden och det är Castellan, jag bestämde mig för att måla om hans mantel och därför är han inte med, men det kommer en bild på honom innan jag lämnar ifrån mig armén (hoppas jag). Efter den här armén så skall jag måla lite mer Mansion of madness modeller samt se om jag hinner göra ett bidrag till GWs Armies on parade. Vad det blir där får jag se...just nu lutar jag åt att måla en armé med Flesh tearers eller en Wood elves armé, fast jag har alltid gillar färgerna på Ultramarines också...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar