måndag 8 augusti 2011

Wm turnering i Alphaspel

Tjena folket,

I helgen var det lite Warmachine turnering här i sthlm ute i solberga, och det var mycket roligt med allt folk som årka komma ut. Jag hade super roligt där då jag blev ägd ganska hårt ett par gånger men man lär sig ganska mycket av sånt med. Jag vill tacka Alphaspel som lätt oss använda deras lokal det var klock rent.

Överlag var det en mycket bra stämning på plats och det var lagom bananas hella tiden med folk som flippa på dåliga rolls bland annat jag som gör en trippel snake eyes. Jag fick en tår i ögat när jag fick den. men sån´t händer och jag börja bli van att slå dåligt nu, men jag vet att nästa år kommer det att ändra sig och då kommer jag börja slå mycket bättre. Det har jag iaf önskat mig i jul klapp i år att jag ska slå bättre och klara av iaf +2 sv i 40k.

Men ni är sugna på bilder ser jag, ta det lungt jag ska fixa lite bilder till er så att ni kan klara en vekca till. Det är svårt ibland jag vet men nu kommer det lite godis ^^


Första rundan fick jag spela mot min polare, det var lite roligt. både han och jag visste vad vi skulle göra mot varandra. men han tog hem det då jag fortfarande inte kan spela mina gubbar rätt. men jag kommer att ta honom inom kort.

Andra rundan var inte lika snäll, här blev jag våldtagen ganska hårt. Det var inte trevligt att se allt som man kan göra fel gjorde jag ( tro jag iaf) och min mot spelare hade värdens tur med sina slag helt galet. Men man lärde sig ganska mycket på att kolla på när han gjorde allt. GG säger jag bara.
På andra sidan var det nästan samma sak på G Khador Vs Khador det var lite roligt att se medans jag hade Cryx Vs Cryx ganska galet var det iaf.

Här dör jag ganska hårt ^_^



Detta var den roligast rundan jag fick att spela, jag fick dra ut på stan med trhx som är den bästa på att döda hordes. Och listan jag hade var grymt bra för att ta död på hordes det som sög var att jag inte kunde spela den så bra. men det kommer med tiden, snart kommer jag kunna ta dom där trollen. kommer även bytta ut lite saker i listan för att opta den lite mer.




Och där har vi Vinnaren Mr:Greenlock tog hem första plats så stort Gz till honom.


Det var lite vad som hände här borta i helgen.
muffin ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar