fredag 4 november 2011

Evigheter sen

Det var evigheter sen jag postade något här, eller målade något. Inspirationen/lusten vad ni vill försvann för 2-3 månader sedan. Det har vart minst sagt en turbulet tid de senaste månaderna, men jag tror att jag på något sätt börjar landa igen och därför plockade jag upp penseln för två dagar sedan och fixade till det här. Bilden är dålig, jag har inte alls samma förutsättningar att ta bra bilder just nu. Men det kanske kommer. Det här är en del av 30 (!) Orks som är en beställning, jag räknar med att ha dem klara mer eller mindre i tid.
Jag känner igen att jag börjar få lust att måla så jag hoppas att jag kommer att spotta ur mig lite saker nu i dagarna.

Öppen fråga, är det inte dags för en ny Pain jam snart?

5 kommentarer:

  1. Kul att se att du inte lämnat målar hobbyn
    och orkerna ser bra ut

    vet att jag frågat innan med frågar igen , kan man få receptet på ork huden ?
    och hur lång tid lägger du på en ork , ser väldigt välmålat ut för att bara va vanliga boyz liksom

    ser fram emot att se mer av dig =)

    SvaraRadera
  2. Tja kul att se att det börjar rulla på, klart det skulle va najs med en paintjam frågan är bara vart och när?

    SvaraRadera
  3. Ha en paint Jam på Narren spel i Katrineholm, vettja :-)
    December vore kalas.

    /Jens
    Narren spel

    SvaraRadera
  4. Det låter som en fin fin idèe jens vad säger ni andra?

    SvaraRadera
  5. Katrineholm vore kul att besöka, dock kan det bli svårt i december. Men jag återkommer om det. Annars föreslår jag januari, mend et kanske är för långt fram i tiden?

    Claimh Solais: jag skriver ner receptet på huden åt dig i morgon. Har inte namnen på färgerna i huvudet just nu.

    SvaraRadera