fredag 25 november 2011

Orks klara och nya projekt på gång!

Jag slutförde min comission på 30 Evil sunz Orks idag (Boyzen har postats här tidigare), jag fixade till deras Nob lite och det kändes skönt. Ännu ett jobb är klart, nu skall de bara packas och skickas i helgen. Hoppas du blir nöjd Peter! Jag hörde ryktas om att dess Orks kan ses på GAST i Göteborg den 10/12...kanske är det nån av er som möter dem? Här är en bild på mobbens Nob.
Det här gav mig samtidigt inspiration att raskt sätta igång med mina nästa projekt. Jag slipade gjutlinjer på några modeller till Mansion of Madness (japp, jag fick fler att måla) samt rengjorde och byggde baserna till modellerna som hör till spelet Fury of Dracula.
Dessutom slängde jag lite färg på ett personligt projekt som har väntat i månader...en Death Korps of Krieg Death raider Captain(?). Hoppas att jag får klart den inom överskådlig tid:)
Det var allt för denna gång, håll färgerna flytande, penslarna spetsiga och tummarna fulla med färg!;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar