tisdag 13 december 2011

Nya retibution jacksen

tjena,

Så för ett dagar sedan så kom dom nya jacksen ut för retibution och jag undra vad folk tycker om dom? Jag persolningen tycker att dom ser väldigt bra ut, har lite svårt för killen med svärden men allt går att lösa. Jag hade set att dom hade fått lite störe händer men rent allmänt så tycker jag att dom funkar dom super bra på bordet. När dom kommer ut så kommer det nog att sluta med att jag köpper på mig en liten 25p lista med dom här alverna.

Jag har inte varit något stort fan till alver över lag, tycker dom är lite mesiga och har för ren teknik. Jag tycker om saker som ser hårda och är stora som stryck, så för mig är det cryx och khador när det kommer till warmachine.

Men som sagt vad tycker ni om den nya jacken från PP ???


3 kommentarer:

  1. Ingen fan av Warjacks egentligen men det finns såna som funkar rent estetiskt och designmässigt. Denna känns bara "klumpig". Kanske beror det på målningen och färgerna också till viss del.

    Tycker inte att det finns harmoni i sammansättningen. Och behöver jag ens nämna att höftpartiet kanske inte har den design som kommer tas allra mest seriöst och troligen kommer bemötas av fnissande tonåringar.

    SvaraRadera
  2. Jag är inget fan av Retribrution warjacks, mycket på grund av det Anatoli redan sagt. Jag tycker att de ser klumpiga ut när de antagligen är designade för att vara smidiga, en miss där. Däremot så kan färgerna vara den avgörande faktorn, vilket gör att jag gärna skulle måla upp en sån i några andra färger för att se om jag ändrar ståndpunkt.

    SvaraRadera
  3. Kom precis på vad den ser ut som när den är målad sådär. När Japan eller Sydkorea visar upp sina senaste robotar på teknikmässor så brukar dem ha just den färgen och se sådär smått klumpigt söta ut haha

    SvaraRadera