måndag 23 januari 2012

Space wolves Rhino WIP, målaryta och airbursh kit till salu

Tidigare idag började jag måla på en Rhino till de Space wolves jag gör just nu. Det är fortfarande en del kvar innan jag kommer till den roligaste delen, vädringen! Men det händer saker i den här garderoben också!
När vi talar om garderober, hur ser era målarytor ut? Själv sitter jag just nu i en...garderob/klädkammare:P Visa upp era gömställen nu!
Dessutom så har jag ett airbrush kit, Aztek A470 (saknas en liten kopp, knappt använt), jag skaffade det för flera månader sedan och har fortfarande inte testat det själv, och kommer förmodligen inte att göra det heller. Så därför säljer jag det, ge mig ett bud på det, kan även tänka mig att byta det mot något kul.  Skicka ett mail till denniz(.)hedin(@)gmail(.)com , ta bort alla paranteser om du är intresserad.
Edit: Kom igen med ett bud nu, jag är i akut behov av en ny kamera så jag behöver lite sponsring till den (både dollars och saker)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar