torsdag 20 november 2008

20 November STOR uppdatering

I dag så bestälde jag mitt första comission jobb, men jag ska inte ha nått upp målad jag ska däremot få en modell konverterad av sjukt duktig kille i polen. Hans hemsida är: http://www.grytz.com/


Sen så fick jag klagomål av Slaskis att jag är lat på min blogg så jag ska göra allt som står i min makt att göra fler och intressanta inlägg. Men som sagt jag har ett liv vid sidan av målandet, plus ett plugg som tar sjukt mycket av min tid.


Men här kommer lite uppdateringar i alla fall, jag behöver råd om vilket vapen jag ska andvända till min chaos lord, yxa eller svärd personligen så är jag inte helt förtjust i själva iden med en yxa det käns så larvigt på nått sätt. Plus att svärdet blev snyggare.










Sen har vi min nurgle sorserer som jag inte är speciellt nöjd med borde jag måla om den eller ska jag fortsätta??













Jag ska sälja necromantikerna med så om det är nån som är sugen på den skrik till.























Oskars krachade tempest och hans 2två tanks som jag ska sätta igång med så fort jag fått hem mina nya färger.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar