tisdag 19 maj 2009

Packat och klart

Nu är allt färdigt för att bege sig till Linköping, men föst så ska man sova sig igenom en föreläsning i skolan sen jävlar. Shit jag är riktigt taggad för detta konvent men det känns som att man kommer att spendera rätt mycket tid i målar rummet på konventet då jag har lite på Gustavs comission som måste fixas, så är det nån som vill ha målar tips eller bara snacka lite skit så är det bara att greppa mig och börja snacka.

Annars så har jag fått hem mina visit kort så kommer ni till Lincon så kan vi få ett kort eller två, en annan sak som är rätt rolig är att jag har satt dig en "spot" mätare på sidan där man kan se vart mina besökare befinner sig och jag såg nyss att jag hadde besök från usa och från flera ställen i europa.

Nu blir det tyvärr tyst på bloggen fram tills på söndag eller måndag men då ska jag fixa en debrifing av konventet hoppas alla får en bra helg.

2 kommentarer:

  1. hur målar du det vita på dina tao

    SvaraRadera
  2. jag målar med en grund av wolf gray som jag blendar över med dead white, sen förstärker jag skuggorna lite med uppvattnad svart, lycka till

    SvaraRadera