tisdag 17 augusti 2010

Bilder på mitt arbete

Med detta inlägg tänkte jag visa lite av mitt arbete. Personligen spelar jag Chaos i WHFB, och chaos modellerna nedan är alla från min armé som är under uppbyggnad.

Movementtray är customgjord i plywood och sådana kan jag göra på beställning utifrån egna önskemål och mått. Det fina med dom är att man kan basa dom och ha olika detaljer efter eget tycke (kolla staketet på min tray exempelvis)

10 warriors (6modeller med unitfillers)

Exalted Champion of Khorne

Warhounds

Hittade även en låda Necrons hemma från tiden då jag tänkte starta en sådan armé men som aldrig blev av. Blev lite småsugen och målade ett testfärgschema. Tanken är att dom ska se tusentals år gammla ut, därav den jordiga färgen. Lägger ut nya bilder när dom är basade.
Necron Warriors




1 kommentar:

  1. Du skulle ha lite rost och damm pigment på necron modellerna

    SvaraRadera