lördag 14 augusti 2010

Ny Skribent på planket

Tjena alla ni som tittar in här och är bekanta med bloggen och dess skapares fenomenala arbete.
Dino heter jag och ska hjälpa till att driva bloggen framåt i hopp om att främst stilla min egen figur hunger men även att främja hobbyn i samhället. För tillfället är jag stationerad i Växjö där jag fördriver tiden med träning, plugg, musik och spel i alla dess former
Jag har hållit på med figurspel sedan år 2000 med ett par uppehåll. På senare tid har fokus legat mest på målningen då det är här min största passion ligger.

Precis som bloggens grundare tar jag mig ann målaruppdrag och hoppas att just du blir intresserad av tjänsterna jag erbjuder.

Det spelar inte så stor roll vad du vill ha uppmålat, jag ger mig på allt. Nedan finns ett par bilder på mina senare projekt och fler bilder kommer.

Ifall någon vill nå mig görs det lättast på ---> dhaes07@lnu.se




Chaos Marauders




15mm Romare


2 kommentarer:

  1. Ser bra ut, hoppas du får många uppdrag!
    /Jens

    SvaraRadera
  2. Det Hoppas jag med :) Tackar för berömmet

    SvaraRadera