torsdag 26 maj 2011

Dark Eldars

Nu när det kommer nya dark eldars så tänkte jag vissa mina modeller
fick dom i julklapp av min underbara flickvän , tog ett tag att få dom klara med nu är dom iaf redå för världen att se
Mandrakes ville jag få en kylig vinter känsla över , testade göra snöbaser för första gången så resultatet blev väl okej inte lätt att göra snygg snö
modellerna va riktigt roliga att måla speciellt hudkjolarna

Urien va en riktig utmaning , väldigt liten modell men med massa detaljer
enjoy !


1 kommentar:

  1. runorna på bröstet och låren är inte att leka med, jag fick göra om mina ett par gånger innan jag gav upp. men jag tycker dom blev bättre än Mr:mask killen.

    fast alla har en bra TT standar, får lite ångets att se alla saker du slägner upp nu. fixa plugget sen ska jag med börja bomba på med saker.

    SvaraRadera