torsdag 26 maj 2011

Jet bikes

Tjena folk var ett tag sen jag posta. har haft en tung tenta/projekt månad så det har varit mycket skola i vägen för mig. och igår så paja min airbrush spruta som gjorde mig lagom glad. men nu har jag fixat en ny på väntat till min rediga kommer någon gång i agusti när man har lite pengar.

men men, jag har grunda ett par stycken bikes nu som jag kommer att jobba vidare med så fårt jag har en båt klar. man kan se den lite där i bak grunden, inte mycket kvar på den fixa all metal och segel sen ska man fluffa till gubbarna så den kommer nog att vara klar i helgen.

dom här killarna kommer även att få bli mina test gubbar på en teknik jag vill prova just för DE. Kommer bli spänade att se om jag kan klara av det med min dåliga spruta.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar