söndag 15 maj 2011

Grey Knights Terminators och Dreadknight WIP

Här är ett par bilder från förra kvällens målning. Metallen börjar bli klar, ska jämna ut den lite, en sista highlight och kanske lägga till lite mer blått i den. Guldet har jag bara lagt basen och skuggat ner det och band, böcker och sånt har bara fått sitt första lager färg. Men jag räknar med att göra klart de här i kväll eller i morgon kväll.


Sen började jag på en Dreadknight också, vilken bjässe det kommer att bli! Första laget metall på kropp och ben. Jag väntar med resten tills jag fått mina magneter.




Sen blev det lite pyssel på några Blood angels Terminators till Space Hulk, men bilder kommer efter nästa målarrunda då bilderna blev så dåliga.

1 kommentar:

  1. *Homer-skrik!* MOLDLINES på Dreadknighten! :O fix.

    SvaraRadera