onsdag 22 juni 2011

Grey knight termiator lista

Nästa vecka kommer jag att lämna ifrån mig en GK terminator lista som jag målar på beställning. Här är vad som är klart i dagsläget. Under kvällen så läggs sista handen på en squad Paladins, en andra Dreadknight och GK Grandmaster, så det ska till några fler saker innan armén är komplett. GK i plast är riktigt trevliga om man jämför med de i metall. Det kommer att bli en andra GK lista som målas också, men då med marines, den kommer att komma upp här lite längre fram.

5 kommentarer:

  1. Ser mycket bra ut Denniz, du gör ett bra jobb

    SvaraRadera
  2. Tack ska ni ha, det kommer bilder på resten av listan typ idag eller i under helgen. Sen kommer det också att komma något helt annat:)

    SvaraRadera
  3. jaha nu är det alltså bara jag som suger på att måla power weapons :(

    snygga GK så klart
    va är det för standard för dit målande ? (TT-TT+ osv?)

    SvaraRadera
  4. Tanken var att de skulle bli i TT+, men om jag kan så försöker jag undvika att sätta en stämpel på målandet. Målet är att kunden skall bli nöjd och jag hoppas att han blir det med de här.

    SvaraRadera