onsdag 22 juni 2011

venethrax - WIP

Aloha folket,

Jag har varit lite AFK när det kommer till att posta saker här. Men nu är skolan över ett bra tag och jag kan börja måla igen på hel tid vilket kommer bli mycket roligt. Har många saker på gång just nu. Bland annat mina DE som är nästan klara kommer bli skönt att få dom klara, sen har jag börja lite mer med mina egna tyranider som kommer att åka upp snart dom med.

Men nu är det dax att vissa lite Warmachine som jag har börja att måla, detta är min egna cryx arme som jag kommer att börja spela med. Först ut är min polare venethrax som kommer att rocka på plan.

Jag måste säga att måla metal var mycket svårare än vad jag hade tänkt mig, men det var grymt roligt att prova något nytt. Jag är ganska nöjd med metalen som den är nu men om jag känner mig sjävl så kommer jag nog gå in igen och pilla vidare detta som jag vissa här tog mig inte mer än timme att fixa.

dax för lite bilder.


Jag kappa bort gjut skägget som var på fötterna, tyckte att det såg lite konstigt ut.





Det är allt jag har att vissa just nu, men det kommer mer inom kort

muffin ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar