måndag 15 augusti 2011

Bord on da wayz

tjena alla,

Jag har med börjat med mitt brädde, dock börja jag med den föra helgen och har gjort lite mer än vad som vissas på bilden. jag har använt mig av en anslags tavla som höll på att åka sönder i tusent bittar. men med lite tape och kärlek var det fixat utan några problem, nu behöver jag börja måla den och fixa till ramen lite gran så kommer den att vara klar imon kort.

Tanken är att det ska vara en out post, som har blivigt över körd av alla tyranider så kommer dom att svärma över allt. dock så märkte jag att min första plan inte gick så bra, alla gubbar fick inte plats. så det blir att tänka om dock var det ganska skönt att ca 30% minder att måla.
så här ser den på under sidan, jag fick förstärka den ganska så redigt så inget skulle falla av eller låsna när man går runt med den. Det skulle inte vara så roligt om hella botten bara ramla av =(

Så ser det ut för mig iaf, kommer mer inom kort hoppas jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar