tisdag 21 februari 2012

Karchev the Terrible - klar

Hej hej,

Föra veckan blev den här klar, det känns som att det var väldigt länge sen. tiden har stana till ite gran fast jag har 1000 1000 saker att måla och göra. Sitter och matar färg som en dåre just nu, det kommer massa orcs/mel-flux inom kort med. Jag har även måla klart två slayers till mig själv som ska ut och slås på fredag-lördag.

Men hur som karchev var en gubbe som inte är att underskatta när man plockar upp honom. Det var ganska mycket att måla och det tog tid att få allt klart på kort tid. det tog mig ca en dag att måla den från början till slutet. Vet inte hur många timmar det blev som allt men ett par blev det, jag var lite peting med vissa detaljer som man inte kan se här. men den har massa rör under sig som jag ville måla upp och rosta/smutsa ner lite gran.  Jag kommer utan tvekan att skaffa den här killen till mig själv sen när alla mina cryx är klara. 

Nu har jag en ganska bra fart med allt så jag kommer att köra på ganska hårt fram över. nu har jag iaf tagit bort alla sorta saker. bara små gubbar kvar, och när man bara målar stora saker och går över till små. går det väldigt snabbt tycker jag iaf.

det var allt från mig just nu, 

peace muffin ^^



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar