onsdag 22 februari 2012

malifaux oskulden är tagen.

Hej hej,

Då var min oskuld tagen på malifaux, det var ganska coolt att få måla dom. man märker snabbt när man inte målar GW/PP saker ganska snabbt. Det är en annan känsla på hur sakerna ligger i handen och vikten tycker jag. och framför allt så ser man det på armarna ganska snabbt, tycker att många andra företag har klenare armar.

kan vara något jag har fått för mig, men så känns det iaf just nu. jag har en till faction som måste få fäg över sig. och jag kommer att jobba mer med dom under nästa vecka, nu kommer det att bli lite killakanz som måste bli klara och sen lite egna saker som kommer att pressas fram tills på fredag.

Har ni inte spela malifaux så ska ni prova det, galet spel och det som syns här nere är en bra lista att börja med. en box plus en blister man måste älska dom nya spelen som kommer :D

Detta är målat till Arcanonline jag vill tacka dom väldigt mycket för att jag får måla saker till dom.

peace muffin








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar