söndag 15 maj 2011

Wip saker borta hos muffin

Tjena folk, även jag ska slänga upp lite saker som jag sitter och jobbar med vid sidan av alla DE saker. först ut är min tyrant som fick sina vingar nu under fredagen, den har magneter i vingarna och armarna. totalt är det 8 magneter som håller upp vingarna fyra stora och fyra små.

Sen har jag även börja prova mig fram att bygga om en Tau Commander tycker inte dom man köpper är så snygga, jag kommer att bygga lite andra typer av vapen på min andra commander. Jag har även spikat mina två färg schema som jag ska prova till mina tau. Mer om det kommer snart.

Men här kommer lite bilder på det jag sitter och mekar med, inte dom bästa hoppas det funkar

muffin ^^



2 kommentarer:

  1. Gillar tau commander, mkt nice conversion stor o brutal :)
    blir sugen på att plocka fram min gamla commander jag byggde engång i tiden.

    SvaraRadera
  2. man tackar så mycket frankennerd, jo den blev ganska ok måste jag säga. jag är inte helt super nöjd med hela hans pose men det duger.

    Detta är min första test gubbe som jag har byggt, och jag hitta allt i min bitz box ^^

    SvaraRadera