måndag 21 maj 2012

Några av mina bidrag från årets The Fang, Stockholm

Jag hittade några ok bilder på de av mina bidrag som fick en placering i The Fang, Stockholm 2012. först är det min Nurgle lord som fick en tredje placering i kategorin Open.

Här är min Death company dreadnought som också placerade sig på tredje plats i fordonskategorin till Wh40k. Över förväntan då den målades på strax under 10h.

Jag hade också med en chaos sorcerer som placerade sig på andra plats i fantasy single miniature. Jag fixade till staven och hornen lite sen bilden togs, men på det hela så ser den ungefär ut sådär.

Samt mitt bidrag till Duell- kategorin som placerade sig på en första plats. Sedan bilden togs så har den fått en ny elipsformad svart bas i trä. Den limmades fast ungefär samtidigt som jag packade ner modellen för transport...så strukturerad var visst jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar