tisdag 1 november 2011

Refraint of Sanity: Deathstalker Twins

Hallå hörni!

Vi hade en turnering här i Stockholm nu i helgen, klassisk 35pts Steamroller med en ordentlig turnout på 24pers. Och turneringar brukar oftast betyda en sak för mig: Dags att få lite färg på några nya modeller!

Så, med några dagar till godo så målade jag upp pVayl och dom här två donnorna. pVayl kommer ni dock få vänta på då hon behöver en liten touch-up efter turneringen samt att jag behöver en ny färg för att fixa till de sista detaljerna på ögonen. :)

Så, härnäst på bordet står nog kanske min lilla eLylyth som gjort mig stolt under turneringen. Och om inte henne så är det nog pLylyth, Ravagore, Spell Martyrs eller något sådant på tur. Man får se helt enkelt. ^^

Kan även tillägga att jag lyckades placera mig på sjätte plats i den ofantligt trevliga turneringen, vilket även lyfte upp mig till top 50 i Sverige!

Nu känns det som att det bara är att vänta på nästa turnering där jag ska se till att ha båda mina 'locks målade. Förhoppningsvis så kanske den ena kan få åtföljas av en helt målad battlegroup också. Är ju faktiskt bara en (stor) modell kvar. ^^

Tills nästa gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar