lördag 19 februari 2011

Tale of Gamers - WarmaHordes 15 pts Highlander

I Katrineholm drar det den första mars igång en liten ToG för Warmachine/Hordes. Vi kommer att bygga på följande grund:

15 pts Highlander
1 Caster/Warlock
1 Solo
1 Unit
1 Jack/Beast (inga Character Heavy Jacks/Beasts)
Eventuellt överblivna poäng får spenderas valfritt


Själv tänker jag fortsätta med mina Cryx, men testa modeller jag aldrig spelat med förut (till största del). Caster blir Mortenebra.


Nu har jag egentligen tjuvstartat, men var tvungen att se om den gick att montera (erkänt skitsvår att få till med alla små ben som sticker ut) och det var inga problem. Dessutom är det jag som håller i Talen så lite friheter får jag ta mig :-)

Framsteg kommer att visas i GM Katrineholms forum, men en och annan bild kommer även dyka upp här.

1 kommentar: