söndag 17 april 2011

Grey knights

I morse skulle jag fota några Grey knights som blivit klara. Då upptäckte jag att det finns fler saker som kan försvåra en bra bild. Det finns fler saker än ljus och kamera inställningar, stabilitet på kameran, bakgrund osv att att änka på. Det finns även mörka krafter från Kaos warp att tänka på. The Destroyer of man vill ha ett finger med i spelet, och här talar jag såklart om min son på 1,5 år(missförstå mig rätt, jag älskar mina barn och skulle skulle göra vad som helst för dem)...titta på bilden så förstår ni. Men var inte oroliga, inga modeller skadades vid fototillfället (det är tack vara de superkrafter till sjätte sinne som alla föräldrar utvecklar:) )
Nu till det jag tänkte visa, några Grey knights är redo att möta sina motståndare på spelbordet, målade i TT+- standard.

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar