fredag 13 maj 2011

Grey knights, Space hulk och Dryads

Här kommer några tidiga WIP bilder på några av de projekt jag har i gång just nu (jag vet att bilderna är dåliga, men jag ville bara visa lite snabbt och sen få börja pyssla igen). Det är Grey knight Terminators, Blood angels Terminators till Space Hulk, några Genstealers till Space hulk och sist början på mitt försök att få med ett fantasy- bidrag till The Fang som GW anordnar och går av stapeln 28/5. Det har inte blivit så mycket pysslande med modellerna de senaste dagarna då barnen är sjuka, men nu gjorde jag ett ryck i kväll ändå och byggde ihop det sista på de bakre GK Terminators och lade basfärgen samt börjat skugga dem.

Till Space hulk lådan har den första Blood angels squaden fått grunden av deras rustningsfärg och Genstealers har fått sina grundfärger samt lite skugga på mjukdelarna.

När det gäller Dryaderna så händer saker långsamt, jag känner inte att jag hinner sitta och ge dem den tid de förtjänar, men nu har jag äntligen börjat få lite färg på dem i alla fall.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar