måndag 5 december 2011

cryx´s dags

Yo,

Då var det dax att börja måla upp sin cryx arme, jag kommer att vänta lite gran med tau och föröska att fixa upp den här armen först. mindre gubbar och roligare spel att köra med. Så jag känner att jag kommer att vinna mer på detta just nu. 40k är lite obalanserat i min mening när man spelar tyranider det mesta kommer att köra sönder än till bittar så det är inte så roligt. 

plus att i WM så vinner jag lite spel ibland vilket är en stor moral boost för mig, 40k har jag tagit hem 2vinst på ca 1år så det är inte så bra odds där nej. men nu är det dom här salta killarna jag jobbar med, min plan är att ha dom klara till helgen var även in till stan och fick tag på UA till dom. Så det är att lima delar som inte vill vara på plats. 

Det är allt just nu, nu blir det att blåsa på allt man har om man ska hinna måla detta plus caster och en stor jack. vet inte om jag kommer att klara det tro inte det. har grymt mycket att läsa och skriva i skolan sen ska man jobba på det med. men jag har hoppet uppe iaf, det bruka lösa sig. 

kram muffin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar