torsdag 26 maj 2011

Test igen

Sitter och testar lite saker på blogen.

6 kommentarer:

  1. Är det du som lagt Tau gubben som bakgrund?
    tycker iaf den gamla va bättre

    få jag säga mitt så skulle någon sten bakgrund va snyggt typ marmor ;D

    SvaraRadera
  2. ja det är jag som har lagt upp tau killen, sitter och leker med lite måt. Jag kommer nog inte att använda mig av han i slut designen utan det kommer vara en stor planet där bak.

    Så att vi inte "sponsra" någon hobby på så set, då vi försöker vara mer neurtala.

    SvaraRadera
  3. Får jag önska lite skulle jag gärna se att fältet där vi skriver våra inlägg var bredare och inte lika mycket plats vid sidan. Men jag antar att det är en smaksak:)

    SvaraRadera
  4. jag ska se vad jag kan göra åt det denniz.

    SvaraRadera
  5. Loggan som var tidigare är väl Martins original logga, den som är nu är under all kritik. Byt tillbaka!

    /Jens

    SvaraRadera
  6. jag får många blandade komentarer på min tau gubbe jag använder just nu. som sagt den är bara temp så länge och den kommer att åka inom kort.

    så alla som stör sig på den kan ta det lungt, jag kommer att ta bort den sen när jag kan sitta och jobba med bloggen i lung och ro.

    nu måste jag fixa en b-uppsats i skolan och det tar mycket tid från mig.

    hoppas folk har lite förståelse för detta.

    @jens tack för din komentar jens, det är trevligt att höra vad andra tycker.

    SvaraRadera