onsdag 24 augusti 2011

DE och Meloner

Tjena,

jag har varit lite tyst jag med på senaste tiden, men det händer saker här borta. jag har målat en del på mina tyranider måste dock måla om två venomtrhops för dom blev inte alls så bra som jag hade hoppats på. Mina Hive guards belv dock mycket bättre och jag har börja måla med ett nytt recept. som funkar så mycket bättre än mitt gammla, och sen har jag jobbat en del med De gubbarna som är nästan klara nu. bara en Elit slot kvar,två HQ och lite på bitches sen är dom klara.

jag har även jobbat lite gran med mina ogers som är typ klara dom med, allt som är kvar nu är att fixa baserna och måla eld på två pinnar, sen är det bara att lämmna över dom till den glada personen.

men nu är det dax för lite bilder



muffin ^^

2 kommentarer:

  1. skalen på dina melon nids ser riktigt snygga ut :)

    SvaraRadera
  2. man tackar så mycket det är tre olika gröna som jag har jobbat till med min air brush. jag har börja få bättre kontroll på den här tekniken som jag använder.

    SvaraRadera