onsdag 21 september 2011

Surgent och Stalker klara nu ^^

Howdy,

Nu har jag fixa klart alla basser till mina dude´s blev ganska nöjd med hur allt sluta. Jag kommer dock att fixa till lite gran på rosten och vissa baser sen när allt börja bli klart, nu är mitt måla att fixa så många gubbar jag kan till 1 oct då det är turnering uppe i uppsala som jag kommer nog att få tok mycket spö.

Men det är finna grejer vilket fall, siktar in mig på att komma någon stans i mitten på placerings listan tro nog jag ska kunna greja det nu då jag har lite mer kontroll på vad jag gör med alla gubbar.










Så här ser min arme just nu, den tar sig sakta men det går fram. Det nästa som står på tur är att fixa till sin helljack och crank Worm dock så ska jag måla klart en caster som är nästan 50% klar.

det var allt från mig.

peace muffin ^^

1 kommentar:

  1. cool doktor haha, ska köpa den själv och göra om till en heamonkolos

    du är inte intresserad av att ta dom där tre små gnomerna , behöver bara gubben själv ?
    så om du vill ha dom kan du få dom för lite DE bitz

    SvaraRadera