måndag 7 november 2011

lite cryx

tjena folk,

jag har inte målat så super mycket på senare tid utan spenderat den på att spela warmachine. Då jag är helt såld på spelet och kan inte sluta spela det. jag har även varit på lite turneringar som inte gåt så bra heller platsa ganska lågt, men det ger mig chansen att komma igen som bästa under dog hehe. Men nu har jag iaf hitta mitt sug att börja måla igen så jag har börja bygga upp mina saker till en T4 lista med nebra. dock gick en av hennes armar sönder igår när jag pilla med henne =( så det blir att vänta på ett svar från PP.

Jag spendera tiden på att få henne att se ut att gå fram på stenarna, man kan inte se det så bra på bilden men hon ser lite läskig ut när hon kryper fram, och hennes kompis spökar sig över ett face. alla mina jacks har magneter i armarna och ansiktet.


Det kommer även lite färdigt målat på 40k saker, så nu har det börja brinna i spisen igen. jag kommer även att ta mig tid att blogga mycket mer här på sidan så att ni får saker att läsa.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar